Pomoč za Bank@Net

Navodila za uporabo SMS žetona

Zaklenjen uporabniški račun ali pozabljeno geslo

Če ste pozabili vaše 6-mestno geslo, uporabniško ime ali je vaš uporabniški račun zaklenjen, kliknite tukaj.

Oglejte si filmček kako enostavno odklenete zaklenjen uporabniški račun in si ponastavite pozabljeno geslo.

Prednosti:

  • dostopnost 24 ur na dan, vse dni v letu
  • brez obiska banke in klicanja skrbnikov Bank@Neta
  • brezplačno
  • dostopno tudi v mobilni banki mBank@Net

Potrebujete:

  • davčno številko
  • številko mobilnega telefona, na katero prejemate SMS žetone
  • plačilno kartico
Pomembno

Banka ne bo nikoli od vas zahtevala, da preko e-pošte ali telefona povpraševala o podatkih o kartici: številka, veljavnost ali varnostni koda na hrbtni strani.

Plačilna kartica je v postopku uporabljena kot dodatna stopnja varnosti in kot element izkazovanja istovetnosti.

Registracija uporabniškega računa - pristop k spletni banki

Še niste uporabnik spletne banke Bank@Net?

Dostop do spletne banke si lahko uredite v manj kot 2 minutah.  Brez obiska poslovalnice. Za registracijo kliknite tukaj.

Oglejte si filmček, kako enostavno postanete uporabnik spletne banke.

Prednosti:

  • brez obiska banke
  • brezplačno
  • dostopnost 24 ur na dan, vse dni v letu
  • dostopno tudi v mobilni banki mBank@Net

Potrebujete:

  • davčno številko
  • številko mobilnega telefona
  • plačilno kartico
Pomembno
  • Banka ne bo nikoli od vas zahtevala, da preko e-pošte ali telefona povpraševala o podatkih o kartici: številka, veljavnost ali varnostni koda na hrbtni strani.
  • Plačilna kartica je v postopku uporabljena kot dodatna stopnja varnosti in kot element izkazovanja istovetnosti.

Prijava v spletno banko s SMS žetonom

Oglejte si filmček, kako enostavno se prijavite v spletno banko z SMS žetonom

Pomembno
  • Veljavnost SMS žetona je 3 minute.
  • Bodite pozorni pri vpisovanju osebnega gesla in SMS žetona.
  • Če petkrat zaporedoma vnesete napačno osebno geslo ali napačen SMS žeton, se vaš uporabniški račun iz varnostnih razlogov zaklene.
  • Če se je vaš uporabniški račun zaklenil, ste pozabili vaše 6-mestno geslo ali uporabniško ime, kliknite tukaj.
  • Krajo ali izgubo mobilnega telefona, na katerega prejemate SMS žetone, morate nemudoma prijaviti na brezplačno telefonsko številko 080 27 67.

Vstop v spletno banko - prijava

Za pošiljanje SMS žetona:

1. vpišite svoje uporabniško ime in

2. vaše osebno geslo

Po kliku na gumb VSTOPI boste prejeli SMS žeton, ki ga vpišete v ustrezno polje.

Zamenjava obstoječega varnostnega elementa z SMS žetonom

Oglejte si filmček, kako enostavno zamenjate obstoječi varnostni element za SMS žeton.

  1. Prijavite se v spletno banko Bank@net z obstoječim varnostnim elementom – generatorjem enkratnih gesel RSA SecurID v obliki ključka ali na mobilni napravi oziroma geslom (vpogledni uporabniki)
  2. Po prijavi se vam prikaže ekran z informacijami o SMS žetonu. S klikom na gumb NADALJUJ boste pričeli postopek menjave vašega varnostnega elementa za SMS žeton.

  3. Izberite mobilno številko na katero želite prejemati SMS žetone ter dvakrat vpišite geslo, ki ga boste uporabljali pri nadaljnjih prijavah v spletno in mobilno banko.
  4. Po uspešni menjavi varnostnega elementa boste za vstop v spletno banko preusmerjeni na prijavno stran. Za pošiljanje SMS žetona vpišite geslo, ki ste si ga nastavili v prejšnjem koraku.

eGeslo

Za hitrejšo in enostavnejšo prijavo v Bank@Net si lahko nastavite eGeslo, ki je znano samo vam. Z nastavitvijo eGesla povežete vaš uporabniški račun in spletni brskalnik v katerem se prijavljate v Bank@Net.

Pomembno

eGeslo si nastavite samo na napravi, ki jo uporabljate samo vi oziroma ni v skupni rabi (npr. računalnik v knjižnici ali internetni kavarni).

Pošiljanje SMS sporočila za nastavitev eGesla se zaračuna v skladu s cenikom storitev Nove KBM d.d.

Pozabil sem eGeslo

  1. Na prijavni strani Bank@Neta kliknite na gumb »ODSTRANI eGESLO«.
  2. V Bank@Net se prijavite z vašim uporabniškim imenom.
  3. V Nastavitvah pobrišite vaše eGeslo.

Če ste pozabili vaše 6-mestno geslo, uporabniško ime ali je vaš uporabniški račun zaklenjen, kliknite tukaj.

Vstop v spletno banko je zaklenjen

Če pri prijavi v Bank@Net petkrat zaporedoma vnesete napačno eGeslo, se vaš uporabniški račun iz varnostnih razlogov zaklene.

Vaš uporabniški račun odklenete:

  1. V Bank@Net se prijavite z vašim uporabniškim imenom
  2. Nastavitvah odklenete eGeslo.

Če ste pozabili vaše 6-mestno geslo, uporabniško ime ali je vaš uporabniški račun zaklenjen, kliknite tukaj.

Ne želim več uporabljati eGesla

Nastavljeno eGeslo lahko odstranite:

  • Nastavitvah ali
  • pred samo prijavo v Bank@Net (s klikom na gumb »ODSTRANI eGESLO«) ali
  • v brskalniku pobrišete zgodovino brskanja oziroma piškotke.
Pomembno

Če ste eGeslo odstranili na vstopni strani ali pa ste pobrisali piškotke, morate vaše eGeslo pobrisati še v Nastavitvah.

Pogosto zastavljena vprašanja

Ali v mobilni banki ob potrditvi zahteve dobim avtomatično SMS žeton za potrditev?

Da.

Izgubil sem telefon. Zamenjal sem mobilno številko. Kaj moram storiti? Ali se moram oglasiti v vaši poslovalnici?

V primeru izgube ali kraje mobilnega telefona oziroma nemudoma pokličite klicni center na 080 27 67, ki vam je na voljo 24 ur na dan.

Za menjavo mobilne številke za prejem SMS žetonov se morate oglasiti v najbližji poslovalnici.

Kako je zagotovljena varnost postopka odklepanja uporabniškega računa in ponastavitve gesla? Kako sem lahko prepričan, da se ne bo nekdo drug poskušal prijaviti v spletno banko in se zakleniti z namenom, da bo prejel moje uporabniško ime in poskusil vdreti v spletno banko?

Sistem je vzpostavljen z največjo mero varnosti in tako, da preveri ujemanje davčne in mobilne številke uporabnika – imetnika računa v bazi podatkov banke.

Kot dodatna stopnja varnosti in kot element izkazovanja istovetnosti je dodana identifikacija s plačilno kartico in njenim PIN-om, ki ga poznate samo vi.

Zavezani ste k varnemu ravnanju s kartico, kar pomeni da si morate PIN ob prejemu zapomniti in kuverto s PINom pa uničiti. Prav tako imate možnost zamenjave PIN številke na bankomatu naše banke. Tako PIN vaše kartice poznate le vi.

Katere plačilne kartice lahko uporabim v postopku odklepanja uporabniškega računa oziroma ponastavitve gesla?

V naboru so vse kartice, kjer nastopate kot imetnik kartice (na kartici je napisano vaše ime) in razpolagate s PIN-om. Torej vse vaše plačilne kartice Nove KBM, razen Virtualne predplačniške Vise in Karante, ki nimata PINa.

Katero mobilno številko lahko vpišem v postopku odklepanja uporabniškega računa oziroma ponastavitve gesla?

Vpisana številka mobilnega telefona mora biti enaka mobilni številki, na katero prejemate SMS žetone.

Ali bom imel z odklepanjem uporabniškega računa oziroma ponastavitve gesla kakšne stroške?

Ne. Postopek je popolnoma brezplačen.

Ali bom v postopku odklepanja uporabniškega računa oziroma ponastavitve gesla dobil čisto novo uporabniško ime?

Prejeli boste svoje obstoječe uporabniško ime.

Kako je zagotovljena varnost postopka registracije uporabniškega računa (pristopa k spletni banki)? Kako sem lahko prepričan, da se ne bo nekdo drug poskušal registrirati v spletno banko z namenom, da bo prejel moje uporabniško ime in poskusil vdreti v spletno banko?

Sistem je vzpostavljen z največjo mero varnosti in tako, da preveri ujemanje davčne in mobilne številke uporabnika – imetnika računa v bazi podatkov banke.

Kot dodatna stopnja varnosti in kot element izkazovanja istovetnosti je dodana identifikacija s plačilno kartico in njenim PIN-om, ki ga poznate samo vi.

Zavezani ste k varnemu ravnanju s kartico, kar pomeni da si morate PIN ob prejemu zapomniti in kuverto s PINom pa uničiti. Prav tako imate možnost zamenjave PIN številke na bankomatu naše banke. Tako PIN vaše kartice poznate le vi.

Je kakšna starostna omejitev za registracijo preko spleta?

Za registracijo preko spleta morate biti starejši od 18 let.

Katere plačilne kartice lahko uporabim v postopku odklepanja uporabniškega računa oziroma ponastavitve gesla?

V naboru so vse kartice, kjer nastopate kot imetnik kartice (na kartici je napisano vaše ime) in razpolagate s PIN-om. Torej vse vaše plačilne kartice Nove KBM, razen Virtualne predplačniške Vise in Karante, ki nimata PINa.

Kakšna je višina nadomestila za pristop k spletni banki in njeno uporabo?

Pristop k spletni banki je za vse uporabnike brezplačen.

Imetniki Paketa Komplet in Premium lahko opravite tudi vsa plačila (do 50.000 EUR) v spletni banki brez nadomestila, prav tako se vam ne zaračuna mesečno nadomestilo za spletno banko.

Mesečno nadomestilo za spletno banko znaša 0,60 EUR (razen za otroke, dijake, študente). Nadomestila se zaračunavajo v skladu z veljavno tarifo banke.

Minimalne zahteve in priporočeni brskalniki

Spletna banka Bank@Net je sodobna spletna aplikacija, ki za doseganje funkcionalnosti in visoke interaktivnosti uporablja napredne zmogljivosti vašega brskalnika. Brskalnik, ki ga uporabljate, mora podpirati JavaScript in dele standarda HTML5, ki se navezujejo na grafični prikaz s platnom HTML.

Potrebujete vsaj enega izmed naslednjih brskalnikov oz. njegovo novejšo različico:

  • Firefox 18
  • Google Chrome 28
  • Internet Explorer 8
  • Opera 10

Priporočeni brskalniki

Za boljšo uporabniško izkušnjo, predvsem zaradi hitrejšega delovanje JavaScript-a v novejših brskalnikih priporočamo uporabo enega izmed naslednjih brskalnikov oz. njegovo novejšo različico:

  • Firefox 42
  • Google Chrome 45
  • Internet Explorer 11
  • Opera 10
Potrebujete pomoč?

Na voljo smo vam vsak delavnik med 7. in 20. uro:

Poznate našo mobilno banko?

Do svojih računov lahko dostopate kadarkoli in kjerkoli na enak način kot v spletno banko Bank@Net ali s prstnim odtisom.

Prenesite si mobilno banko že danes iz trgovine