Pomoč za Bank@Net

Navodila za uporabo SMS žetona

Prijava v spletno banko s SMS žetonom

Pomembno
  • Veljavnost SMS žetona je 3 minute.
  • Bodite pozorni pri vpisovanju osebnega gesla in SMS žetona.
  • Če trikrat zaporedoma vnesete napačno osebno geslo ali napačen SMS žeton, se vaš uporabniški račun iz varnostnih razlogov zaklene.
  • Če se je vaš uporabniški račun zaklenil, pokličite skrbnike spletne banke.
  • Krajo ali izgubo mobilnega telefona, na katerega prejemate SMS žetone, morate nemudoma prijaviti na brezplačno telefonsko številko 080 27 67.

Vstop v spletno banko - prijava

Za pošiljanje SMS žetona:

1. izberite način prijave: SMS žeton

2. vpišite svoje uporabniško ime in

3. vaše osebno geslo

Ob prvi prijavi si nastavite svoje osebno geslo, ki ga boste uporabljali ob naslednjih prijavah.

Upoštevajte naslednje smernice:
  • geslo naj vsebuje samo številke
  • znaki naj se ne ponavljajo
  • novo geslo se mora razlikovati od starega

Po kliku na gumb VSTOPI boste prejeli SMS žeton, ki ga vpišete v ustrezno polje.

Zamenjava obstoječega varnostnega elementa z SMS žetonom

Oglejte si filmček kako enostavno zamenjate obstoječi varnostni element za SMS žeton.

  1. Prijavite se v spletno banko Bank@net z obstoječim varnostnim elementom – generatorjem enkratnih gesel RSA SecurID v obliki ključka ali na mobilni napravi oziroma geslom (vpogledni uporabniki)
  2. Po prijavi se vam prikaže ekran z informacijami o SMS žetonu. S klikom na gumb NADALJUJ boste pričeli postopek menjave vašega varnostnega elementa za SMS žeton.

  3. Izberite mobilno številko na katero želite prejemati SMS žetone ter dvakrat vpišite geslo, ki ga boste uporabljali pri nadaljnjih prijavah v spletno in mobilno banko.
  4. Po uspešni menjavi varnostnega elementa boste za vstop v spletno banko preusmerjeni na prijavno stran. Za pošiljanje SMS žetona vpišite geslo, ki ste si ga nastavili v prejšnjem koraku.

Kaj je SMS žeton?

  • SMS žeton je enkratno 6-mesto geslo, ki ga prejmete v SMS sporočilu in je veljavno 3 minute.
  • Uporablja se pri potrjevanju zahtev.
  • Uporaba in prejemanje SMS žetonov sta brezplačna.
  • Za uporabo SMS žetonov potrebujete samo mobilni telefon.

Pogosto zastavljena vprašanja

Ali lahko uporabljam SMS žeton tudi na mobilni banki, aplikaciji, ki še ni ki še ni posodobljena? Kdaj bo na voljo nova posodobitev mobilne aplikacije mBank@Net?

Da. SMS žeton se bo lahko uporabljal tudi v mobilni banki mBank@Net, tako v različici za Android kot tudi za iOS. Posodobitev mobilne banke mBank@Net bo kmalu na voljo od ponedeljka, 13.8.2018.

Ali v mobilni banki ob potrditvi zahteve dobim avtomatično SMS žeton za potrditev?

Da.

V spletni banki imam vneseni 2 mobilni številki? Zanima me katera od 2 številk bo "privzeta" za SMS žeton? Ali bo sistem sam izbral številko?

Ob zamenjavi obstoječega varnostnega elementa za SMS žeton boste sami izbrali mobilno številko, na katero želite prejemati SMS žetone.

Trenutno uporabljamo 2 generatorja RSA SecurID? Ali bomo lahko sedaj uporabljali 2 mobilni številki za prejemanje SMS žetona?

Žal ne. En uporabnik lahko uporablja le eno mobilno številko.

Izgubil sem telefon. Zamenjal sem mobilno številko. Kaj moram storiti? Ali se moram oglasiti v vaši poslovalnici?

V primeru izgube ali kraje mobilnega telefona oziroma nemudoma pokličite klicni center na 080 27 67, ki vam je na voljo 24 ur na dan.

Za menjavo mobilne številke za prejem SMS žetonov se morate oglasiti v najbližji poslovalnici.

Minimalne zahteve in priporočeni brskalniki

Spletna banka Bank@Net je sodobna spletna aplikacija, ki za doseganje funkcionalnosti in visoke interaktivnosti uporablja napredne zmogljivosti vašega brskalnika. Brskalnik, ki ga uporabljate, mora podpirati JavaScript in dele standarda HTML5, ki se navezujejo na grafični prikaz s platnom HTML.

Potrebujete vsaj enega izmed naslednjih brskalnikov oz. njegovo novejšo različico:

  • Firefox 18
  • Google Chrome 28
  • Internet Explorer 8
  • Opera 10

Priporočeni brskalniki

Za boljšo uporabniško izkušnjo, predvsem zaradi hitrejšega delovanje JavaScript-a v novejših brskalnikih priporočamo uporabo enega izmed naslednjih brskalnikov oz. njegovo novejšo različico:

  • Firefox 42
  • Google Chrome 45
  • Internet Explorer 11
  • Opera 10

Navodila za uporabo RSA SecureID generatorjev gesel (ključek, aplikacija)

Uporabniki z generatorjem enkratnih gesel RSA SecurID - v obliki ključka

Pomembno
  • Generator enkratnih gesel morate pred prvo uporabo obvezno aktivirati (podrobnosti v točki 3).

  • Dokler ne aktivirate generatorja enkratnih gesel, pri prijavi uporabljate vaše osebno geslo (podrobnosti v točki 1 oziroma 2).

1. Nimam še PIN-a in generatorja enkratnih gesel - imam pa prvo osebno geslo (prva prijava)

Za vstop v spletno banko Bank@Net:
  1. Izberite način prijave RSA SecurID,
  2. vpišite vaše uporabniško ime (najdete ga na pristopnici) in
  3. prvo osebno geslo, ki ste ga prejeli v poslovalnici ter
  4. kliknite na gumb VSTOPI

2. Nisem še prejel oziroma aktiviral generatorja enkratnih gesel (prijava z osebnim geslom)

Za vstop v spletno banko Bank@Net:

  1. Izberite način prijave RSA SecurID,
  2. vpišite vaše uporabniško ime (najdete ga na pristopnici) in
  3. vaše osebno geslo, ki ste si ga nastavili ob prvi prijavi ter
  4. kliknite na gumb VSTOPI

3. Imam pin in generator enkratnih gesel (aktivacija generatorja enkratnih gesel)

Za aktivacijo generatorja enkratnih gesel potrebujete vaš PIN, ki ste ga prejeli po pošti.

A) Z vašim uporabniškim imenom in geslom se prijavite v spletno banko Bank@Net.

Za prijavo:

  1. izberite način prijave: RSA SecureID
  2. vpišite vaše uporabniško ime, ki ga najdete na pristopnici
  3. vpišite osebno geslo, ki ste si ga nastavili ob prvi prijavi

B) V Nabiralniku potrdite prevzem PIN-a in generatorja enkratnih gesel.

  1. Pojdite v Nabiralnik
  2. Poiščite sporočilo: Na dom smo vam poslali generator enkratnih gesel v obliki ključka.
  3. Kliknite na gumb IMAM PIN IN GENERATOR ENKRATNIH GESEL.
Pomembno

Po aktivaciji generatorja enkratnih gesel se v spletno banko prijavljate z generatorjem enkratnih gesel, in ne več z vašim osebnim geslom

C) Zdaj imate dostop do celotne funkcionalnosti spletne banke Bank@Net – lahko izvajate plačila ter sklepate in naročate produkte in storitve. Vaše zahteve potrjujete tako, da najprej vpišete vaš PIN in nato še enkratno geslo iz generatorja enkratnih gesel.

4. Kako se prijavim z generatorjem enkratnih gesel

Za vstop v spletno banko Bank@Net:

  1. Izberite način prijave RSA SecurID,
  2. vpišite vaše uporabniško ime (najdete ga na pristopnici) in
  3. V polje najprej vpišete vaš PIN in nato še enkratno geslo iz generatorja enkratnih gesel

    Primer:

    Vaš PIN je 1234.
    V polje PIN in enkratno geslo vpišete
    1234159759.

  4. 4. kliknite na gumb VSTOPI

5. Kako uporabljam generator enkratnih gesel

  • Vsako enkratno geslo lahko uporabite samo enkrat, nato pa postane neveljavno.
  • Enkratno geslo uporabljate skupaj z vašim PIN-om.
  • V polje najprej vpišete vaš PIN, nato pa še enkratno geslo iz generatorja enkratnih gesel.

6. Vstop v spletno banko je zaklenjen

Če pri prijavi v Bank@Net trikrat zaporedoma vnesete napačno osebno geslo oziroma vaš štirimestni PIN in enkratno geslo iz generatorja gesel, se vaš uporabniški račun iz varnostnih razlogov zaklene.

Če imate potrjeno mobilno številko, lahko sami odklenete vaš uporabniški račun, v nasprotnem primeru pokličite skrbnike spletne banke.

7. Pozabil sem osebno geslo

Če imate potrjeno mobilno številko, si lahko sami ponastavite vaše osebno geslo, v nasprotnem primeru pokličite skrbnike spletne banke.

8. Pozabil sem PIN

Če ste pozabili vaš PIN, pokličite skrbnike spletne banke.

Uporabniki z generatorjem enkratnih gesel RSA SecurID - mobilna aplikacija

Pomembno

Dokler ne aktivirate generatorja enkratnih gesel, pri prijavi uporabljate vaše osebno geslo (podrobnosti v točki 1 oziroma 2).

Uporaba generatorja enkratnih gesel

Za uporabo generatorja enkratnih gesel na mobilni napravi morate:

  1. na vašo mobilno napravo namestiti aplikacijo RSA SecurID Software Token,
  2. oddati naročilo z identifikatorjem vaše naprave (podrobnosti v točki 3) in
  3. generator pred prvo uporabo obvezno aktivirati (podrobnosti v točki 4).

1. Nimam še PIN-a in generatorja enkratnih gesel - imam pa prvo osebno geslo (prva prijava)

Za vstop v spletno banko Bank@Net:
  1. Izberite način prijave RSA SecurID,
  2. vpišite vaše uporabniško ime (najdete ga na pristopnici) in
  3. prvo osebno geslo, ki ste ga prejeli v poslovalnici ter
  4. kliknite na gumb VSTOPI

2. Nisem še namestil in aktiviral generatorja enkratnih gesel (prijava z osebnim geslom)

Za vstop v spletno banko Bank@Net:

  1. Izberite način prijave RSA SecurID,
  2. vpišite vaše uporabniško ime (najdete ga na pristopnici) in
  3. vaše osebno geslo, ki ste si ga nastavili ob prvi prijavi ter
  4. kliknite na gumb VSTOPI

3. Na svojo mobilno napravo sem namestil aplikacijo RSA SecurID – želim naročiti generator enkratnih gesel (posredovanje identifikatorja naprave)

Za posredovanje identifikatorja naprave morate imeti na vaši mobilni napravi nameščeno aplikacijo RSA SecurID Software Token, ki si jo prenesete iz trgovin Google Play, App Store oziroma Windows Store.

A) Z vašim uporabniškim imenom in geslom se prijavite v spletno banko Bank@Net.

Za vstop v spletno banko Bank@Net:

  1. Izberite način prijave RSA SecurID,
  2. vpišite vaše uporabniško ime (najdete ga na pristopnici) in
  3. vaše osebno geslo, ki ste si ga nastavili ob prvi prijavi ter
  4. kliknite na gumb VSTOPI

B) Preko sporočila v Nabiralniku oddate naročilo generatorja enkratnih gesel.

  1. Pojdite v Nabiralnikđ
  2. Poiščite sporočilo: Namestite si svoj generator enkratnih gesel na mobilno napravo.
  3. Kliknite na gumb NAROČAM GENERATOR ENKRATNIH GESEL.
  1. Izpolnite naročilo za posredovanje QR kode za vaš generator enkratnih gesel.
  2. Vnesite Identifikator vaše mobilne naprave, ki ga najdete v aplikaciji.
  3. Naročilo v zavihku »Zahteve za potrditev« potrdite z vašim osebnim geslom.

4. Prejel sem PIN in oddal naročilo generatorja enkratnih gesel (aktivacija generatorja enkratnih gesel)

Za aktivacijo generatorja enkratnih gesel potrebujete vaš PIN, ki ste ga prejeli po pošti.

A) Z vašim uporabniškim imenom in geslom se prijavite v spletno banko Bank@Net.

Za vstop v spletno banko Bank@Net:

  1. Izberite način prijave RSA SecurID,
  2. vpišite vaše uporabniško ime (najdete ga na pristopnici) in
  3. vaše osebno geslo, ki ste si ga nastavili ob prvi prijavi ter
  4. kliknite na gumb VSTOPI

B) V Nabiralniku z aplikacijo RSA SecurId poskenirajte QR kodo, da aktivirate generator enkratnih gesel in potrdite prevzem PIN-a.

  1. Pojdite v Nabiralnik
  2. Poiščite sporočilo: Ovojnica s PIN-om za začetek uporabe razširjene spletne banke je že na poti do vas.
  3. Poskenirajte QR kodo z aplikacijo RSA Token.
  4. Kliknite na gumb IMAM NAMEŠČEN GENERATOR ENKRATNIH GESEL.
Pomembno

Po aktivaciji generatorja enkratnih gesel se v spletno banko prijavljate z generatorjem enkratnih gesel, in ne več z vašim osebnim geslom.

C) Zdaj imate dostop do celotne funkcionalnosti spletne banke Bank@Net – lahko izvajate plačila ter sklepate in naročate produkte in storitve.

Vaše zahteve potrjujete tako, da najprej vpišete vaš PIN in nato še enkratno geslo iz generatorja enkratnih gesel.

5. Kako se prijavim z generatorjem enkratnih gesel

Za vstop v spletno banko Bank@Net:

  1. Izberite način prijave RSA SecurID,
  2. vpišite vaše uporabniško ime (najdete ga na pristopnici) in
  3. V polje najprej vpišete vaš PIN in nato še enkratno geslo iz generatorja enkratnih gesel
    Primer:
    Vaš PIN je 1234.
    V polje PIN in enkratno geslo vpišete 1234265443.
  4. kliknite na gumb VSTOPI

6. Kako uporabljam generator enkratnih gesel

  • Vsako enkratno geslo lahko uporabite samo enkrat, nato pa postane neveljavno.
  • Enkratno geslo uporabljate skupaj z vašim PIN-om.
  • V polje najprej vpišete vaš PIN, nato pa še enkratno geslo iz generatorja enkratnih gesel.

7. Vstop v spletno banko je zaklenjen

Če pri prijavi v Bank@Net trikrat zaporedoma vnesete napačno osebno geslo oziroma vaš štirimestni PIN in enkratno geslo iz generatorja gesel, se vaš uporabniški račun iz varnostnih razlogov zaklene.

Če imate potrjeno mobilno številko, lahko sami odklenete vaš uporabniški račun, v nasprotnem primeru pokličite skrbnike spletne banke.

8. Pozabil sem osebno geslo

Če imate potrjeno mobilno številko, si lahko sami ponastavite vaše osebno geslo, v nasprotnem primeru pokličite skrbnike spletne banke.

9. Pozabil sem PIN

Če ste pozabili vaš PIN, pokličite skrbnike spletne banke.

Vnos mobilne številke - uporabnik z generatorjem enkratnih gesel RSA SecurID - mobilna aplikacija

Oglejte si filmček kako vnesete in potrdite mobilno številko.

  1. Prijavite se v spletno banko Bank@net z vašim generatorjem enkratnih gesel RSA SecurID v obliki ključka ali na mobilni napravi
  2. Vpišite vašo mobilno številko v formatu +38641555111.
  3. Vpišite vaš PIN in enkratno geslo iz generatorja enkratnih gesel RSA SecurID v obliki ključka ali na mobilni napravi
  4. Na mobilno številko boste prejeli enkratno geslo, ki ga vpišete v za to namenjeno polje.
  5. Vaša mobilna številka je potrjena.

Uporabniki z geslom

1. Nisem se še prijavil v spletno banko - imam prvo osebno geslo (prva prijava)

Za vstop v spletno banko Bank@Net:
  1. Izberite način prijave RSA SecurID,
  2. vpišite vaše uporabniško ime (najdete ga na pristopnici) in
  3. prvo osebno geslo, ki ste ga prejeli v poslovalnici ter
  4. kliknite na gumb VSTOPI

2. Prijava z osebnim geslom

Za vstop v spletno banko Bank@Net:

  1. Izberite način prijave RSA SecurID,
  2. vpišite vaše uporabniško ime (najdete ga na pristopnici) in
  3. vaše osebno geslo, ki ste si ga nastavili ob prvi prijavi ter
  4. kliknite na gumb VSTOPI

3. Vstop v spletno banko je zaklenjen

Če pri prijavi v Bank@Net trikrat zaporedoma vnesete napačno osebno geslo oziroma vaš štirimestni PIN in enkratno geslo iz generatorja gesel, se vaš uporabniški račun iz varnostnih razlogov zaklene.

Če imate potrjeno mobilno številko, lahko sami odklenete vaš uporabniški račun, v nasprotnem primeru pokličite skrbnike spletne banke.

4. Pozabil sem osebno geslo

Če imate potrjeno mobilno številko, si lahko sami ponastavite vaše osebno geslo, v nasprotnem primeru pokličite skrbnike spletne banke.

eGeslo

Za hitrejšo in enostavnejšo prijavo v Bank@Net si lahko nastavite eGeslo, ki je znano samo vam. Z nastavitvijo eGesla povežete vaš uporabniški račun in spletni brskalnik v katerem se prijavljate v Bank@Net.

Pomembno

eGeslo si nastavite samo na napravi, ki jo uporabljate samo vi oziroma ni v skupni rabi (npr. računalnik v knjižnici ali internetni kavarni).

Pošiljanje SMS sporočila za nastavitev eGesla se zaračuna v skladu s cenikom storitev Nove KBM d.d.

1. Pozabil sem eGeslo

Na prijavni strani Bank@Neta kliknite na gumb »ODSTRANI eGESLO«.

V Bank@Net se prijavite z vašim uporabniškim imenom in eGeslo pobrišite še v Nastavitvah.

2. Vstop v spletno banko je zaklenjen

Če ste pri prijavi v Bank@Net trikrat zaporedoma vnesli napačno eGeslo, se vaš uporabniški račun iz varnostnih razlogov zaklene.

Vaš uporabniški račun odklenete tako, da se v Bank@Net prijavite z vašim uporabniškim imenom in v Nastavitvah odklenete eGeslo.

3. Ne želim več uporabljati eGesla

Nastavljeno eGeslo lahko odstranite:

  • v Nastavitvah ali
  • pred samo prijavo v Bank@Net (s klikom na gumb »ODSTRANI eGESLO«).

Vaše eGeslo odstranite tudi, če v brskalniku pobrišete zgodovino brskanja oziroma piškotke.

Če ste eGeslo odstranili na vstopni strani ali pa ste pobrisali piškotke, morate vaše eGeslo pobrisati še v Nastavitvah.

Potrebujete pomoč?

Na voljo smo vam vsak delavnik med 7. in 20. uro:

Poznate našo mobilno banko?

Do svojih računov lahko dostopate kadarkoli in kjerkoli na enak način kot v spletno banko Bank@Net ali s prstnim odtisom.

Prenesite si mobilno banko že danes iz trgovine